Pierwszy post

Cześć wszystkim!

Stworzyłam tego bloga ponieważ zamierzam zmienić coś w moim monotonnym życiu. Będę w nim umieszczać własne spostrzeżenia, myśli na temat mojego życia oraz tego do czego dążę i co chcę osiągnąć. Mam nadzieję, że pomożecie mi w tym. Teraz czas na kilka słów o mnie.

Mam na imię Agnieszka, w tym roku skończę 22 lata. Jestem studentką na 3 roku informatyki. Mam narzeczonego i kilka bliskich przyjaciółek. Ogólnie jestem lubiana bo zawsze potrafię wysłuchać i doradzić. Jestem bardzo nieśmiała, dlatego lepiej rozmawia mi się przez internet. Z własnymi problemami najczęściej borykam się sama.

Chciałabym zacząć postrzegać świat inaczej. Chciałabym zacząć cieszyć się życiem, każdą chwilą. Chcę przestać być taka podejrzliwa, chce schudnąć i wyrzeźbić swoje ciało i zacząć się zdrowo odżywiać. To tylko nie które z moich marzeń/celów ale na dziś tyle starczy.

Buziaki

Skomentuj

