Wieczór

Dzisiejszy dzień przeżyłam w pośpiechu. Dopiero teraz tak naprawdę usiadłam i mogę pomyśleć. Wbrew wszystkiemu lubię takie dni jak ten. Ranek skupiał się przede wszystkim na pracy i na upieczeniu babeczek, jak zawsze udały mi się i jestem mega zadowolona 🙂16804984_1315487285185297_1652470660_o16776896_1315487271851965_1022590175_o
Zrobiłam czekoladowe z kawałkami jabłka, cytrynowe i orzechowe. Dla każdego coś dobrego 🙂

Od 29 stycznia zaczęłam znów ćwiczyć. W moim przypadku problemem jest, że za szybko się zniechęcam. Teraz postanowiłam, że to zmienię. Chcę mieć ładniejsze ciało, chce być chudsza. Staram się ćwiczyć codziennie z Mel B i czasami dokładam jakieś ćwiczenia od Tiffani. Uwielbiam je, dzięki nim mam dużo energii nie to co z Ewą Chodakowską. Teraz jest mi łatwo bo mam ferie ale w niedziele wracam na moją stancję a tam nie będzie prosto ćwiczyć bo często późno kończę zajęcia i będzie moja współlokatorka, której swoją drogą nie lubię ale to już temat na inny wpis. Pociesza mnie myśl, że tam mogę zacząć się zdrowo odżywiać, będę starać się nie jeść słodyczy. Będę sama robić zakupy więc mogę kupować tylko zdrowe przekąski i nic mnie w domu nie będzie kusiło. Mam nadzieję, że w końcu zobaczę jakieś efekty i na wadze i w wyglądzie.

Dzisiejsze popołudnie spędziłam z chłopakiem. Był spacerek, były filmy i było miło. Ostatnio między nami jest różnie, są dni kiedy nie czuje jego bliskości i miłości. Jutro jedziemy na bal karnawałowy i zamierzam się dobrze bawić a przy okazji spędzimy cały weekend razem u mojej rodzinki 😀

Czuć w końcu wiosnę w powietrzu i bardzo mi się to podoba. Nie lubię zimy, tego ciągłego chłodu i grubych ciuchów. Teraz czas na słoneczko, którego tak bardzo mi brakowało 🙂

Postaram się wypełnić teraz moje podstrony a potem ucieka  spać bo jutro mam dużo rzeczy do zrobienia.

Dobranoc wszystkim :*

One thought on “Wieczór

Skomentuj

