Początek tygodnia

Cześć 🙂

Bal udał się w 100% dalej mi się tańczyć chce. Weekend też nawet udany. Od dzisiaj szara rzeczywistość. Studia, praca, studia, praca. Jeszcze tak mieszają z tym planem, że nie mogę… Oby tylko przedmioty były w miarę do ogarnięcia.

Udało mi się dzisiaj trochę poćwiczyć ale zjadłam 3 kostki czekolady. Nie umiem żyć bez słodyczy. Dobrze, że Mel B tak fajnie mnie motywuje podczas ćwiczeń 🙂

Jakoś nie mam dzisiaj humoru, nie wiem czy to ta pogoda czy co innego. W słuchawkach leci The Script a ja rozmyślam nad różnymi sprawami. Chciałabym coś zmienić ale jak to zrobić? Jak przestać przejmować się niektórymi rzeczami? Jak znaleźć sobie jakieś zajęcie tak daleko od wszystkich bliskich? To nie jest takie proste, dobrze że dzięki fb mogę popisać z niektórymi. Chce znaleźć jakieś hobby. Myślałam, że mogę tutaj pisać ale nie wiem czy ktokolwiek będzie to czytał. Chciałabym, żeby mi się udało ale pewnie jest naiwna jak zawsze…

Paaa 😉

Skomentuj

