Słoneczko

Cześć wszystkim!

Dziś pierwszy dzień ładnej pogody. Lubie to! Od razu z większą chęcią wychodziło się na dwór. No i mam o jeden powód więcej do dobrego humorku 🙂

Wszystko układa się dobrze. I aż mnie to trochę przeraża bo zawsze jeśli układa się wszystko dobrze to za chwilę coś się psuje a tego nie chce, nie teraz, nie w najbliższym czasie. Praca i studia jakoś idą. Ten semestr na uczelni będzie dosyć ciężki no ale muszę dać radę. Z chłopakiem też dobrze, spędziliśmy cały weekend razem na leniuchowaniu ale chyba tego potrzebowałam. Teraz mam siłę żeby działać 😀

W piątek ostatni raz ćwiczyłam, tak to cała ja. Mam wielką motywację ale przez krótką chwilę. Nie lubię tego w sobie. Ale jestem z siebie dumna bo byłam 2 razy w sklepie i nie kupiłam sobie nic słodkiego. Chociaż tyle.

Siedzę w mieszkaniu, jestem sama, dziewczyny gdzieś poszły. Czuje się tak nieswojo, jest cicho, za cicho albo hmm jest dobrze przecież lubie być sama. Nurtują mnie tylko myśli, że inni gdzieś wychodzą a ja siedzę w pokoju. Wyszłabym gdzieś ale z kim? Gdzie? No właśnie…

Chłopak odpisuje raz na pól godziny, tak bardzo to lubię :/ Próbuję zająć się czymś co sprawi mi przyjemność ale nie umiem nic znaleźć. Zaczęłam ogarniać rzeczy na studia, może dzięki temu czas szybciej minie. TAK BARDZO NIE LUBIĘ MARNOWAĆ CZASU A NIE WIEM CO Z NIM ZROBIĆ.

Pa :*

4 thoughts on “Słoneczko

  1. „Wyszłabym gdzieś, ale z kim?” Hmmm, ja tego nigdy pojąć nie mogłam. Jeśli chciałam gdzieś wyjść to problemem mógł być brak forsy, ale żeby towarzystwa? Własne mi w zupełności wystarcza.

    Lubię to

      1. Ja dokładnie odwrotnie – prawie nigdy nie miałam z kim wychodzić, więc przywykłam, że jak chcę to idę czy nawet jadę na wakacje. Spaceruję zaś w takim tempie i na takich dystansach, że mało kto jest w stanie mi dorównać 😉

        Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

