Kilka słów o mnie

W tym wpisie chciałabym opowiedzieć wam coś o sobie. Może dzięki temu będziecie mogli mieć pełniejszy obraz mnie. Szczerzę to nie lubię pisać o sobie, o swoich zainteresowaniach itp ponieważ uważam, że nie jestem zbyt ciekawą osobą, jestem zwykła, najzwyklejsza. Miejmy już to za sobą 😉

Aktualnie jestem na 3 roku studiów. Studiuję Informatykę na Politechnice. Poszłam na studia z myślą, że chcę się nauczyć programować, że to będzie super rzecz, niestety nie wyszło. Od pierwszego semestru miałam z tym problem, po prostu nie ogarniam tego. Dlatego poszłam w innym kierunku a mianowicie w strony internetowe. To jest coś czym chciałabym się zająć w przyszłości. Już teraz pracuje zdalnie ale to są tylko takie małe przeróbki na stronach.

Jeśli chodzi o moje hobby to bardzo lubię wycieczki w góry, do miasta itp. Jest to zawsze jakaś odskocznia od codziennej monotonii. Ostatnią taką wycieczkę miałam pod koniec lutego. Chciałabym częściej gdzieś jeździć ale mój narzeczony jeśli chodzi o takie rzeczy jest do bani. Zawsze to ja wszystko muszę planować od a do z. Gdyby nie ja to rok temu i dwa lata temu nigdzie byśmy nawet nie pojechali na wakacje. Nie podoba mi się to, chciałabym, żeby chociaż od czasu do czasu on coś zaplanował i mnie gdzieś wziął.

Uwielbiam muzykę, słucham prawie wszystkiego. Najczęściej jest to pop i rock. Nie mam ulubionego wykonawcy/zespołu, najczęściej podoba mi się kilka piosenek danego wykonawcy/zespołu. Z polskich zespołów których często słucham mogę wymieć zespół Enej, Lemon, Verba (gdy jest mi źle i chce sobie popłakać), Ewa Farna, Ewelina Lisowska. Z zagranicznych są to: The Script, Ed Sheeran. Czasami potrafię słuchać jednej piosenki cały dzień, w piątek spodobała mi się ta piosenka:

Jest bardzo pozytywna co uwielbiam ❤

Kocham także czytać książki. Jest to moja ulubiona odskocznia od wszystkiego 🙂 Czytam różne gatunki książek, najczęściej takie życiowe. Staram się rocznie przeczytać co najmniej 20 książek, w tym roku mam przeczytane narazie 4 książki. Znacie jakieś fajne książki? Ja ostatnio przeczytałam „Dziewczyna z pociągu”, bardzo mi się podobała i końcówka bardzo mnie wciągnęła.

Filmy, oglądam ich bardzo dużo. Szczególnie z narzeczonym bo szczerze to ostatnio tylko z nim oglądam. Z filmów najbardziej lubię komedie romantyczne, komedie, dramaty, thrillery i horrory. Nie wyobrażam sobie dzieciństwa bez bajek Disney’a. Po prostu są najlepsze! Często do nich wracam i oglądam na nowo 🙂 Teraz w kinach leci „Piękna i Besta”. W tym tygodniu muszę wybrać się do kina 🙂 Oprócz filmów oglądam też seriale: „Dr House”, „Pamiętniki Wampirów”, „Supernatural”. Jak je skończę zabiorę się za inne 🙂

Oprócz tego to lubię spędzać czas ze znajomymi na imprezach lub tak po prostu. Jestem osobą, która mało mówi i lubi słuchać. Ostatnio była u mnie koleżanka z kolegą i przez dwie godziny oni non stop rozmawiali a ja może powiedziałam kilka zdań. Ale mi to nie przeszkadza. Jak kogoś długo znam to potrafię z nim swobodnie rozmawiać ale jeśli są to nowi znajomi to wolę słuchać. Taka po prostu jestem 🙂

Na dzisiaj to tyle 🙂 Może jeszcze kiedyś zrobię wpis o mnie, o moich relacjach z innymi. Zobaczymy. Dziękuję za wszystkie komentarze i za słowa otuchy i wsparcia 🙂 Blog ma już prawie 500 odwiedzin! Dziękuję! ❤

57 thoughts on “Kilka słów o mnie

  1. Jestem zawiedziony! Jesteś taka ZWYCZAJNA!
    DRAMAT!!!😜
    😂😉😄
    TO TYLKO ZALETĄ ŻE NIE UWAŻASZ SIĘ ZA KSIĘŻNICZKĘ Z BAJKI.
    Uwierz jednak mnie, nie jesteś standardowa a to już coś, może nawet coś wielkiego. Bo przecież za dużo myślisz, za dużo czytasz a w dodatku przejmujesz się innymi.
    Według mnie zdecydowanie odbiegasz od normy. Dla jednych pewnie negatywnie i to ich problem, dla innych (w tym dla poniżej podpisanego) przepozytywnie. Bo przecież nie każdy musi lubić tą samą muzykę. Prawda?
    Kiedyś napiszę Ci jak Ciebie widzę. Bo jest wiele co mi się w Tobie podoba i kilka spraw które nie bardzo. Choć to wszystko narazie jeszcze niezbyt poukładane. Czasem jednak wydaje mi się że znam Ciebie i rozumiem pewne aspekty ale to nie jest prawdą,tylko mi się wydaje!.
    Nie ważne, tylko tyle że uważam Ciebie za osobę interesującą ☺Zb

    Polubione przez 2 ludzi

      1. Cóż, musisz uzbroić się w cierpliwość, ale za kilka dni a może tygodni napiszę jaka jesteś, oczywiście w moich „oczach”. Narazie uważam choćby to że wciąż sama szukasz siebie. Poza tym Twe marzenia daleko wykraczają poza listę. W dodatku niezbyt „przyjaźnie ” traktujesz swego narzeczonego. Chyba w tym też jesteś pogubiona. Ale to nic☺najważniejsze że szukasz,próbujesz.
        Tak trzymaj i nie bój się, poznając siebie odkrywasz nowe uczucia,możliwości czy po prostu kształtuje szczęśliwego swój świat☺Zb

        Polubione przez 2 ludzi

      2. Zadajesz się ze ślepcami czy narcyzm? 😉
        A poważniej mam zwyczaj a może raczej staram się mówić to co czuję. Bądź więc pewną że opisując Ciebie nie powstrzymać się też od krytyki☺
        Choć na dziś odbieram Cię bardzo pozytywnie, w sumie!☺

        Polubione przez 2 ludzi

      3. A może wiesz.Zresztą moje obserwacje są cząstkowe a wnioskami bym się nie przejmował choć nie lekceważył
        😊 kiedyś jesli pozwolisz poznam Cię lepiej.
        Dziś według mnie najwartościowsze jest to że się starasz a kiedyś napisałaś mi co to jest życie. Dla mnie to też praca nad tym aby kolejnego dnia budzić się lepszym niż obudziłem się wczoraj. Chciałbym wciąż rozumieć innych lepiej i odnoszę wrażenie ze pod tym względem jesteś podobna☺
        A może nie?

        Polubione przez 2 ludzi

      4. No cóż, co skrywają? ??
        Wiesz gdy spróbujesz pomyśleć z ich pozycji. Wczuć się w to co czują to choć nie zawsze zrozumiesz to nie tylko rozum się liczy. Zbyt szybko żyjemy zbyt wiele nas omija. Uczuć, choćby empatii czy w ogóle zauważenia innego człowieka.
        Piszę tak jakbym sam był idealny a wcale nie jestem tylko jak Ty staram się a nie jak niestety wielu -nie chce mi się chcieć 😕

        Polubione przez 2 ludzi

      5. Przez ostatnie 3 dni codziennie widziałam się z moim narzeczonym na kilka godzin. Przez wszystkie te dni oglądaliśmy filmy. Jak chciałam z nim o czymkolwiek porozmawiać ucinał temat i dalej filmy. Nie umiem tak. Potrzebuje rozmów! Próbuje postawić się na jego miejscu i nie wiem, nie rozumiem czemu nie chce ze mną rozmawiać. Z kolegami a nawet z nieznajomymi z którymi gra przez neta potrafi rozmawiać godzinami. Czy ja aż tak dużo oczekuje?

        Polubione przez 2 ludzi

      6. Jasne że nie tylko ze ja choć trochę rozumiem Ciebie,jego nie znam. Nie chciałbym ingerować a nawet komentować czegoś czego nie znam wcale. TY to co innego, czuję jakąś spójność z Tobą .Poza tym potrzebujesz kogoś spoza a jednocześnie takiego co postara się rozumieć Ciebie.
        Jak już mówiłem /pisałem jestem do Twojej dyspozycji. Każdy ma tylu nieznajomych wrogów a Ty możesz mieć nieznajomego przyjaciela. A co ja z tego będę miał? ??
        Ogromną radość i satysfakcję jeśli na coś się przydam. Jestem pewnie próżny i lubię być potrzebny😉
        A teraz może dość tych poważnych tematów, na chwilę o muzyce może? ??
        Jeśli lubisz rock to może coś czego nie znasz. Nie zna prawie nikt w Polsce. Jeśli lubisz ballady rockowe znajdź i posłuchaj :
        JOURNEY W WERSJI AKTUALNEJ I SPRZED TWYCH NARODZIN☺
        Zb

        Polubione przez 1 osoba

      7. Niektóre ich utwory są załącznikami a moich wpisach w blogu .
        Ale mnie zaskoczylas ☺cały czas nie potrafię uwierzyć. Przecież to nieprawdopodobne. Nie tylko ze gdzieś przypadkiem słyszałaś ale że też zwróciłam na to uwagę ☺
        Widzisz – życie jest piękne ☺

        Polubione przez 1 osoba

      8. Z obecnych z pewnoscią Coldplay może The XX. Z przedpotopowych Marillion ale z Fishem, Metallica czasem Deep Purple. Lubię choćby Shakirę ale nie koniecznie jej hity. Lubię dużo rodzajów muzyki np muzykę irlandzki czy szkocką☺

        Polubione przez 1 osoba

      9. Coldplay też bardzo lubię, może nie wszystkie piosenki ale sporo mają fajnych 🙂 Nigdy nie słuchałam muzyki irlandzkiej ani szkockiej, jestem ciekawa. Podasz jakąś konkretną nazwę zespołu?

        Lubię to

      10. No cóż szkocki jest bodajże Marillion czy Jethro Tull ale nie o to mi chodzi. Lubię irlandzki muzykę „ludową ” nie znam wykonawców ale jest świetna z tańcem -wpisz LORD OF THE DANCE to widowisko które robi wrażenie 😃

        Polubione przez 1 osoba

      11. Z Irlandii pochodzi wielu muzyków choćby Enya(też lubię ) w której utworach jest mnóstwo motywów z muzyki Irlandii. W dodatku śpiewała i grała na skrzypcach w LORD OF THE DANCE na początku swej kariery 😼

        Polubione przez 1 osoba

  2. Są tam dłużyzny ale jest kilka kawałków rewelacyjnych obejrzyj kiedyś na w miarę dużym ekranie ja chyba gdzieś to mam na pendrivie ale nie wiem czy da się wysłać bo duże.
    Ale to Ty jesteś informatykiem, przecież 😉
    Ja co prawda tez trochę bo dwa lata postudiowalem na tym kierunku ale wtedy komputer nie mieścił się w pokoju☺

    Polubione przez 1 osoba

      1. Basic to był język do programowania. Pamiętam jeszcze Plan-4 czy coś takiego. MIŃSK TO BYŁY KOMPUTERY RADZIECKIE A ODRĄ TO DUMĄ POLSKIEJ MYŚLI INFORMATYCZNEJ.OCZYWISCIE ZANIM jako marynarz przywiozłem coś typu Atari czy Commodore.
        Same starocie!
        Sympatycznie o muzyce.
        Journey koncertuje dalej ale ja lubię najbardziej ten z pierwszym wokalistą Steve Perry’m☺

        Polubione przez 1 osoba

      1. Ja nie mam od wczoraj najlepszego humoru ale jak znam siebie to mogę dostosować się do Twojego. Zawsze chętnie „pogadam” i obiecuję nie smędzić ☺

        Polubione przez 2 ludzi

      2. W zasadzie nie można ale co mi tam….
        Jest taka instytucja , nazywa się ZUS. To jeszcze nie Twój problem, na Twoje szczęście!
        A ja kiedy mam z tą firmą do czynienia jestem od razu śmiertelnie chory.
        Ale nie mówmy o tym bo nawet 5 minut szkoda😉

        Polubione przez 1 osoba

      1. Widzisz znowu poszło za szybko chyba się zaplaczę 😥miało być ze lubię wiedzieć więcej o kimś kogo lubię. Mam na ogół trochę czasu a to jak to drugorzędne. ☺
        Masz moje dwa adresy gmail i o2 a jeśli wolisz to też telefon -501125776

        Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

