Zaręczyny

Dzisiejszy wpis jest pełen miłości i radości co mnie bardzo cieszy. W końcu w moim życiu wyszło słoneczko 🙂

Ktoś kto czytał moje poprzednie wpisy mógłby powiedzieć, że przecież już ponad rok temu zaręczyłam się. Tak, to prawda lecz tamte zaręczyny dla mnie nie były prawdziwe. Było to tylko oświadczenie, że chcemy być ze sobą, że sobie ufamy. Chciałam, żeby one pozostały tylko dla nas, bo przecież wtedy znaliśmy się niecały rok. Wyszło tak, że wszyscy się dowiedzieli no ale trudno. Ważne jest tu i teraz.  Te prawdziwe i jedyne odbyły się w piątek. Wiedziałam, że to nastąpi bo przy mnie kupował pierścionek. Ale mniejsza z tym, było cudownie, było tak jak chciałam. W pokoju pełno świec, na stole wino, dwa kieliszki, raffaello i pierścionek otoczony świeczkami, które tworzyły serce. Pięknie to wyglądało ❤ Sami możecie ocenić patrząc na zdjęcie.
Pierścionek jest taki o jakim marzyłam, mały, delikatny, złoty z diamentem a przede wszystkim piękny!

Cały weekend minął bardzo radośnie i miło. To był pierwszy weekend od bardzo dawna kiedy czułam jego troskę i miłość. Widziałam, że chce się zmienić, że chce być dla mnie jak najlepszy. I wierzę w to, że tak będzie, że to co ostatnio się działo w naszym życiu dało mu do zrozumienia, że tak nie można. Kocham Go bardzo mocno i chce być z nim na zawsze.

Jeśli chodzi o nasze wesele to chcemy w wakacje zacząć szukać sali i coś zarezerwować. Zdziwiłam się kiedy się dowiedziałam, że sale trzeba dwa lata wcześniej zamawiać. Dlatego zabierzemy się za to w wakacje, żeby zamówić na 2019r.
Nie chce jeszcze wgłębiać się w to wszystko bo wiem, że jeśli zacznę oglądać sale, dodatki, suknie to nie przestanę i mogę zawalić przez to pracę i studia. Dlatego chce się zająć tym dopiero w wakacje, kiedy będę mieć więcej wolnego czasu.

Jeszcze dwa dni na uczelni i wolne. Potrzebuje tego, chociaż wiem że będę musiała sporo wolnego czasu poświęcić nauce. Ale chociaż będę w domku, z mamą, rodzeństwem i będzie fajnie 🙂

Teraz zmykam szykować się na spotkanie z koleżanką. Trzeba wykorzystać ładną pogodę bo jutro ma się już popsuć. Miłego popołudnia i wieczorku 😉

3 thoughts on “Zaręczyny

Skomentuj

