Marzenia

Witam wszystkich 🙂

Dzisiaj taki luźny wpis. Trochę nie mam co zrobić z wolnym czasem. Mieszkanie posprzątane, jutro będę piekła babki i ciasto a teraz muzyczka i pisanie. Dzisiejszy wpis chciałam poświęcić marzeniom.

Nie ma na świecie osoby, która by o czymś nie marzyła. Dla jednych jest to nowy samochód, nowe mieszkanie, dla innych kariera i sława, dla jeszcze innych szczęście. Każdy ma swoje marzenia i pragnie aby się spełniły. Przecież tak łatwo jest marzyć, śnić na jawie o czymś lub o kimś. Nic nas to nie kosztuje a dzięki temu często znajdujemy cel w życiu. Dlatego uważam, że powinniśmy marzyć. O czym ja marzę?

Pisząc ten wpis patrzę za okno, na piękne niebo i zastanawiam się jak odpowiedzieć na to pytanie. Moje marzenia nie są jakieś „wymyślate” ale dla mnie są ważne, bardzo ważne. Marze przede wszystkim o tym aby w przyszłości mieć kochającego męża (mam nadzieję, że będzie nim mój narzeczony), dwójkę dzieci (synkowi chce dać na imię Piotr) i domek, nie za duży, nie za mały. Taki w sam raz dla mojej rodziny. Następnym marzeniem jest mieć pracę, taką pracę abym z chęcią do niej chodziła i żebym przez nią nie zaniedbywała rodziny. Nie muszę dużo zarabiać, nie to dla mnie jest najważniejsze. Kolejnym marzeniem są podróże. Chciałabym zwiedzić świat. Uwielbiam wycieczki o czym już kiedyś pisałam. W sumie to by było na tyle. Czytając to co napisałam stwierdzam, że w sumie to nic takiego. Większość z was albo już je spełniła albo na pewno spełni, dla mnie to przyszłość, moja wymarzona przyszłość. Jednak moim największym marzeniem jest to aby być szczęśliwa. Chciałabym czuć się szczęśliwa zawsze, nie ważne czy mam problemy małe czy duże bo przecież każdy je ma. Chce po prostu czuć się szczęśliwa i bezpieczna, nie martwiąc się o jutro tylko żyjąc tu i teraz. Miałam kilka takich dni i to naprawdę super uczucie. Bardzo mi tego brakuje. Nie wiem czy to marzenie uda mi się spełnić bo jestem osobą, która zawsze się o coś martwi, zawsze o czymś myślę, coś mnie niepokoi, czegoś się obawiam. Ale wierzę, że mi się kiedyś to uda 🙂

Jakie wy macie marzenia? A jakie już spełniliście? Chętnie przeczytam 🙂

A teraz życzę wam wszystkim Wesołych i Spokojnych Świąt ❤

6 thoughts on “Marzenia

  1. Marzenia? ?????
    To co się spełnia przestaje być marzeniem???😊 A może dopiero nim się staje?
    Marzysz aby być szczęśliwą. Z pewnością na to zasługujesz właśnie dlatego że nie chcesz byle czego i dlatego że szukasz a nie zamykasz oczu i nie skaczesz w nieznane 😊
    Marzenia? ☺
    W jednym się mylisz bo marzenia kosztują, czasem nawet bardzo wiele😑
    Bez względu na to czy jest spełniasz czy pozostają marzeniami . Wierzę mi Agnieszko kosztują! Ale bez nich/?/ to pieprzyć takie „życie „😨
    A jak się nudzisz to napisz do kogokolwiek 😊

    Lubię to

  2. Wzajemnie Wesołych Świąt :). Jestem niepoprawną marzycielką, i o dziwo dużo z tych marzeń się spełnioło. A ja nadal nie przestaje marzyć. Podróże, msm parę wymarzonych miejsc….. za rok chcę spełnić marzenie mojego męża i wysłać go do Islandii…..

    Polubione przez 1 osoba

  3. Cześć Agnieszko 😊
    Nie bardzo wiem czego mógłbym Ci życzyć 😉
    Wiem że jeśli będziesz konsekwentna, a będziesz ☺osiągniesz wszystko co chcesz. 😊
    Pamiętaj o tym że nie wypadłaś środę spod ogona i o tym że są tacy którzy Cię cenią. Nie bez powodu zresztą.
    Więc co pozostaje mi życzyć?
    😃właśnie zawsze powodów do uśmiechu i abyś się nie zmieniała. Myśl,czytaj i pamiętaj nadal o innych ludziach. Bo to jest najwyższą Wartością.
    No i wszystkiego co najlepsze dla Mamy i Taty też- aby odnalazł drogę. Dla Brata i siostry i Dominika . Niech wszyscy mają jak najwięcej powodów do radości. 😊

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

