Weselny sen

Cześć wszystkim 🙂

Od ostatniego wpisu dużo się dzieje. Jestem cały czas zabiegana ale cieszy mnie to. Dzięki temu nie mam czasu na myślenie o głupotach i przejmowanie się głupotami. Tego właśnie było mi trzeba.

Mam dużo pracy, na studiach też co chwile coś się dzieje, jak nie nauka to imprezy 🙂 Jestem szczęśliwa i nawet zawalony kolos z informatyki kwantowej nie wyprowadził mnie z dobrego nastroju. Moje myśli są pogrążone w marzeniach o ślubie. I właśnie temu chciałabym poświęcić ten wpis.

Od jutra zaczynamy jeździć i oglądać sale. To dla mnie takie nierealne, nie umiem w to uwierzyć, że to naprawdę się dzieje 🙂 Wiem, że ślub będzie dopiero za ponad 2 lata ale ja już zaczęłam czytać, szukać itp. Tak, cała ja, w gorącej wodzie kąpana ^^

Planujemy ślub na wakacje 2019. Będzie do 80 osób czyli tak jak chciałam. Nie chciałam dużego wesela, czułabym się nieswojo i pewnie stresowałabym się dwa razy bardziej widząc osoby, których  nie znam. A tak będą tylko Ci których znam. Dzisiaj wybraliśmy kolor przewodni naszego wesela, będzie to błękit ponieważ oboje uwielbiamy kolor niebieski. Mamy wybrane 8 sal, które chcemy zobaczyć. Jutro połowa i w środę połowa. Mam już niepełną wizję wszystkiego. Chciałabym wam pokazać o czym marze w tym ważnym dniu ale za długi byłby ten wpis. Na bieżąco będę was informować co ustalimy bo ja mam 1000 pomysłów ale po pierwsze to musi być nasza wspólna decyzja a po drugie finanse są ograniczone. Oglądałam dzisiaj w internecie zdjęcia bukietów z niebieskimi kwiatkami i właśnie ten mega mi się spodobał. Chciałabym mieć coś podobnego, jest śliczny, prawda?

Dzisiaj też znalazłam pełno ślicznych zaproszeń ślubnych z motywem kwiatowym oraz bardzo ciekawe księgi ślubne. Wiem, że na to wszystko jeszcze za wcześnie no ale co mam zrobić jeśli jak mam coś na „tapecie” to mogę szukać i oglądać to całymi dniami? Chciałabym aby ten dzień był piękny, cudowny i wyjątkowy! A przede wszystkim NASZ.

Macie może jakieś sprawdzone strony z inspiracjami ślubnymi? Chętnie poprzeglądam inne strony niż te które ja znalazłam 🙂

Dobranoc wszystkim ❤

2 thoughts on “Weselny sen

Skomentuj

