Szczęście

Cześć!!!

Na samym początku chciałam wam podziękować, za to że czytacie. Jest to dla mnie bardzo ważne i dzięki temu czuje się lepiej 🙂 Ponad 1000 wyświetleń bloga i 28 obserwacji! ❤

To jest właśnie pierwszy ale nie ostatni powód mojego szczęścia.

Ostatnie dni mijają bardzo dobrze. Czuje się szczęśliwa. Z D. układa mi się bardzo dobrze, oprócz małej (hmm, małej? Raczej ogromnej!) kłótni w sobotę. Ale nie chce o niej myśleć, to była też moja wina. A po za tym przecież w każdym związku są kłótnie. Ważne, że czuje się przy nim szczęśliwa. Tęsknie zaraz jak przestaje go widzieć. Chce już mieć go przy sobie codziennie. Jeszcze trochę czasu zostało, jak dla mnie sporo ale ja już zaczęłam marzyć o tym jak to będzie wyglądać. Taaa, cała ja 🙂

„Są takie osoby, z którymi jedna spędzona chwila sprawia więcej radości, niż dziesięć z innymi”

Studia, tutaj też nie mam na co narzekać. Wszystko jakoś idzie. Za niedługo sesja więc wzięłam się w garść i robię wszystkie projekty przed terminem żeby nie mieć zaległości i mieć czas później na naukę do egzaminów.

„Są ludzie, którzy nie zauważają małego szczęścia, ponieważ daremnie czekają na duże”

Za tydzień IGRY! Jejku ale nie mogę się doczekać 🙂 Od wtorku do piątku imprezy, grillowanie, koncerty! I to wszystko z tak wspaniałymi ludźmi! Jeszcze w czwartek odwiedzi mnie przyjaciółka, no nie mogło być lepiej ❤ Chociaż zespoły nie zbyt do mnie przemawiają to najważniejsi są ludzie i atmosfera i zamierzam się tak samo dobrze bawić jak w ubiegłym roku.

„Szczęście nawiedza ludzi, kiedy chce… Niestały to gość! Nikt nie wie kiedy się zjawi, kiedy odejdzie”

Oby moje nigdy mnie nie opuściło na długo!

Miłego wieczorku życzę ❤

 

9 thoughts on “Szczęście

      1. Byłem kiedyś na Tabu – było wspaniale 😀
        Pewnie będzie fajnie 😉
        Fajnie, że wszystko się dobrze układa, pamiętaj też, żeby nie zrażać się, czy coś pójdzie nie tak 😉
        Ważniejsze jest zresztą to co dzieje się w środku nas – im bardziej akceptujemy to jakim coś w nas jest (nie mówię tylko o psychice), tym lepiej radzimy sobie z tym co dzieje się wokół nas 😀
        Życzę wytrwałości 🙂

        Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

