Kosmetyki – pielęgnacja twarzy

Cześć wszystkim!

Dzisiejszy wpis chciałabym poświęcić kosmetykom do pielęgnacji buzi. Jest to dla mnie i pewnie dla większości z was ważny temat.

Każdy wie jak ważna jest codzienna pielęgnacja naszej skóry odpowiednimi kosmetykami. Na rynku kosmetyków do pielęgnacji twarzy jest mnóstwo, więc jak wybrać te najlepsze?

Najważniejsze aby wybrać kosmetyki przeznaczone do naszego typu skóry i już tutaj u mnie zaczyna się problem. Kremy do twarzy najczęściej są podzielone na: dla skóry suchej, dla skóry wrażliwej, dla skóry z niedoskonałościami, dla skóry naczyniowej, dla skóry tłustej i mieszanej. Patrząc na ten podział musiałabym kupić 4 różne kremy i je wymieszać aby uzyskać taki jaki potrzebuje. No ale nic. Najczęściej kupuje kremy dla skóry suchej bo to mój największy problem.

Jak wygląda moja pielęgnacja rano i wieczorem?

Rano jedynie przemywam twarz tonikiem lub płynem micelarnym, stosuje krem i nakładam makijaż.

Wieczorem najpierw myję buzię i przy okazji zmywam makijaż żelem do demakijażu a następnie używam toniku lub płynu micelarnego i na końcu kremu.

Teraz przedstawię wam kosmetyki, których aktualnie używam. Często je zmieniam i poszukuje tych najlepszych więc to czego używam dzisiaj nie pokrywa się z tym czego używałam miesiąc temu i czego będę używała za miesiąc 🙂


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tak to u mnie wygląda 🙂

To wszystko na dzisiaj. Mam nadzieję, że wpis się podobał. Ostatnio więcej interesuje się kosmetykami i bardzo lubię je testować. Zamówiłam sobie nawet boxy kosmetykowe z BeGlossy. Za tydzień przyjdzie mi drugi 🙂 Napisze kiedyś osobny wpis o tym.

Do następnego! ❤

6 thoughts on “Kosmetyki – pielęgnacja twarzy

Skomentuj

