Chwila szczęścia

Cześć wszystkim! 🙂

Dawno mnie tu nie było. Sesja skończyła się dla mnie zanim jeszcze w ogóle się zaczęła! O tak, LUBIĘ TO! Jeszcze jutro muszę napisać tylko jedno zadanie a w przyszłym tygodniu zdobyć dwa wpisy i będzie cudnie ^^

Ostatnie dni są bardzo fajne. Dużo się dzieje, jestem szczęśliwa i oby tak zostało. Chcę te wakacje spędzić naprawdę fajnie, chcę co weekend gdzieś jeździć, zwiedzać, odpoczywać 🙂 Takie są moje plany. A dzisiejszy wpis taki luźny, o wszystkim i o niczym.

Kto odwiedza mojego fanpage’a wie, że zaczęłam czytać książkę „Chwila szczęścia”. Już pierwsze dwie strony mnie zauroczyły. Tyle mądrych słów, tak dużo emocji. Prawdą jest, że często chcemy coś zrobić, coś komuś powiedzieć ale uważamy, że to nieodpowiednia chwila, że kiedyś indziej to zrobimy. No tak ale „kiedyś” może nie nadejść. Kiedyś tak naprawdę znaczy nigdy i może być za późno. Ile razy byliście w takiej sytuacji? Bo ja co najmniej kilka.

Ile razy chciałam powiedzieć „kocham” ale bałam się, mówiłam, że następnym razem a następnego razu nie było. Takie rzeczy się zdarzają, ja wiem. Czasem ludzie odchodzą z naszego życia bez pożegnania, tak po prostu znikają, stają się obcy ale pamiętajmy aby rozmawiać z tymi którzy są z nami, aby mówić im co czujemy, dziękować za to że są. To takie ważne a tak często o tym zapominamy…

W listopadzie minie 4 rocznica śmierci mojego dziadka. Mieszkał tak blisko mnie a ja tak rzadko go odwiedzałam. Mówiłam to kluczowe: „kiedyś”. Teraz żałuję i to nie wiecie jak bardzo. Chce w najbliższym czasie poświęcić cały wpis o Nim. Jakim był człowiekiem, jak bardzo był ważny w moim życiu i jak bardzo mi go brakuje.

Z tego wpisu zapamiętajcie: MÓWCIE CO CZUJECIE I DBAJCIE O WAŻNE DLA WAS OSOBY.

To tyle na dziś 🙂

Trzymajcie się! ❤

3 thoughts on “Chwila szczęścia

  1. Witaj A☺, to wszystko nie jest proste, ale przecież to wiesz. „Kochajmy ludzi bo tak szybko odchodzą „. Że świata, z naszego życia, a zresztą wtedy też że świata, tego naszego!
    Czasem sami ich nie zauważamy, a czasem wyrzucamy nie mówiąc czemu😕
    Wymagająca od innych prawdy i otwartości sami nie potrafimy się na to zdobyć.
    Nie jesteśmy doskonali, choć jeśli chcemy, pracujemy nad tym aby dziś być lepszym i niż wczoraj to wszystko jest tak jak być powinno!
    Wiem że Ty jesteś, że starasz się, pracujesz i wiem że dasz radę, choć wszystko wymaga czasu.
    Gratuluję sesji☺

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

