Słońce

Uwielbiam to uczucie gdy w myślach mam tylko jedno zdanie: „Jestem szczęśliwa!”. Dni mijają spokojnie, są pełne słońca, uśmiechu i miłości. Chociaż nie widujemy się codziennie to codziennie czuje Jego obecność, Jego troskę i miłość.
Spotkanie naszych rodziców minęło dobrze co mnie bardzo cieszy.

Kocham Go z każdą minutą coraz bardziej, nie wyobrażam sobie życia bez niego. Mieliśmy dużo szczęścia, że się spotkaliśmy. I dopiero ostatnio to sobie uświadomiłam jak mało brakowało a byśmy nigdy się nie spotkali.

Myślę coraz częściej o ślubie, o przygotowaniach, wiem, że jeszcze dużo czasu ale lubię sobie pomarzyć. Mam tyle pomysłów, że chyba muszę wygrać w lotto żeby je wszystkie spełnić 😉

Najlepsze jest to, że mamy wspólne plany. Uwielbiam słyszeć od Niego „jak zamieszkamy razem to …” a ostatnio mówi to zdanie bardzo często 🙂 Jeszcze pół roku zostało do naszego wspólnego mieszkania! ❤ Już się nie mogę doczekać! Wiem, że ten czas będzie ciężki, oprócz zwykłej nauki, praca inżynierska i praca ale muszę dać radę. Chcę jak najwięcej w wakacje napisać pracy, żeby mieć luźniej potem. W sumie mam już tydzień wakacji ale nic jeszcze pożytecznego nie zrobiłam.

Mój przyszły teść chce żebym mu zrobiła sklep internetowy. Hmm, boje się czy zdołam temu zadaniu. Zobaczymy.

A teraz nutka na ten ciepły i miły wieczorek ❤

 

3 thoughts on “Słońce

Skomentuj

