Wakacje!

Cześć wszystkim! 🙂

Nie macie pojęcia jak się cieszę, że ten dzień dobiega końca. Był bardzo pracowity, aż za bardzo. Jak zaczęłam pracować o 9:30 tak skończyłam o 17:20 z mają przerwą na zjedzenie obiadu. Ale wszystko udało mi się zrobić. I jestem z siebie dumna 🙂 Tak to jest jak odpuszczę sobie jeden dzień to potem nie umiem się wyrobić.

Ten weekend był cudowny ( tak jak ostatnimi czasy każdy) bo przede wszystkim spędziłam go z NIM ❤ Od piątku do niedzieli. W piątek koncerty, w sobotę długi spacer, planszówki i filmy a w niedzielę mały wypad do parku a potem do kina na „Ponad wszystko”. Cudowny film. Jestem mu bardzo wdzięczna, że ze mną poszedł, bo D. nie lubi oglądać filmów z napisami i w sumie to był pierwszy raz kiedy poszliśmy do kina na taki film 🙂 Jestem z niego dumna, że przemógł się i zrobił to dla mnie!!! Niby taka mała rzecz a mnie bardzoooo cieszy 🙂

Tamten weekend spędziliśmy w górach, było bosko! Jeszcze niecałe 3 tygodnie do naszych wakacji na Mazurach. Ale ten czas szybko leci. Przed tym szykuje się jeszcze wycieczka do Krakowa, kino z chrześniakiem, spotkania z koleżankami i wiele, wiele wrażeń. Ciesze się, że te wakacje takie są, są inne niż poprzednie. Są naprawdę pełne wszystkiego a przede wszystkim MIŁOŚCI ❤

A jak wam mija czas?

Chciałabym opisać wam jak się czuje ale nie umiem. Uśmiecham się sama do siebie. Uśmiecham się gdy myślę o NIM. Kocham Go tak bardzo mocno, nie chce Go nigdy stracić. Kocham to jak się ze mną wygłupia, jak śmieje się wtedy gdy udaję że jestem obrażona, jak mnie łaskocze, jak śpiewa ze mną i wygłupia jadąc autem. Uwielbiam to jak jest o mnie zazdrosny, jak chce mnie tylko dla siebie, jak martwi się o mnie, jak pyta co chwilę czy nie jest mi zimno. On jest taki kochany ❤

Życie jest takie piękne ❤

Do następnego! 🙂

Ps. Nie zapominajcie o fanpage’u

6 thoughts on “Wakacje!

  1. Co do moich wakacji – to aktualnie szukam pracy. Ukończyłem edukację w swoim technikum weterynaryjnym w moim mieście. Dałem papiery na uniwersytet na filologię angielską i czekam na 27 lipca, czy się uda mi dostać… W każdym razie – cieszę się, że układa Ci się w Twoim życiu w sprawach miłosnych. Te u mnie… są lekko skomplikowane i raczej nie wyniknie z nich nic ciekawego, ale kto wie? 😉

    Polubione przez 1 osoba

      1. Chciałbym by tak było, ale znając moje szczęście… to będzie źle. Nie nastawiam się na cokolwiek, ale wiem jak jest. Dzięki, tak czy owak 😉

        Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

