Urodzinki

Cześć wszystkim!

I znów jestem o rok starsza. Nic się nie zmieniło. Gdy byłam młodsza nie czekałam na osiemnastkę tak jak wszyscy, zawsze wydawało mi się, że najlepszy wiek to 21. Jestem już po nim. Czy był najlepszy? Sama nie wiem, w każdym roku jest coś dobrego, coś co sprawiło, że byłam/jestem szczęśliwa ale są też złe sytuacje, jest płacz i zwątpienie ale to przecież normalne.

Urodziny spędziłam nad morzem. Dzień zaczął się od życzeń od rodzinki. Obudziłam jak co rano D. na śniadanie i sama poszłam się szykować do łazienki. Gdy wyszłam on stał pod drzwiami z winem i czekoladkami. To było takie urocze, zaraz po tym jak go budziłam szybko wstał (to prawie nigdy się nie zdarza, taki śpioch z niego 😀 ) i pobiegł do sklepu. Nie spodziewałam się tego, to była dla mnie mega niespodzianka ❤ Reszta dnia przebiegła miło, plaża, lody, zwiedzanie 🙂

Wakacje nad morzem były 50/50. Moge powiedzieć, że mi się podobały. Spędziłam miły czas z rodziną i ukochanym. Pewnie były by o wiele lepsze gdyby akurat w tym czasie moje kuzynka z mężem nie pokłócili się. Na szczęście już między nimi wszystko dobrze i oby tak zostało. Nie chce nawet myśleć o tym co by było gdyby się rozstali.

Odliczam czas do zamieszkania z D. Chciałabym żeby to było jak najszybciej ale okazało się, że trzeba zrobić w tym mieszkaniu dach bo przecieka i pomalować ściany. Mam nadzieję, że zdążą do lutego to wszystko zrobić. Czasami mi się wydaje że D. aż tak na tym nie zależy, tysiąc razy mu mówiłam, żeby pogadał o tym z tatą i żeby coś zdecydowali. Wczoraj w końcu pogadał. Dzisiaj mi powiedział, że teraz będzie mu o tym przypominał codziennie. Oby.

Jeszcze miesiąc wakacji. Ostatnio dużo pracy. Ogólnie u mnie dobrze.

Do następnego razu ❤

2 thoughts on “Urodzinki

Skomentuj

