Szczera rozmowa!?

Nie było jej. Obiecał. Znów nie dotrzymał obietnicy. Śmiał się gdy próbowałam porozmawiać, mówił jedynie „nie wiem”.

Nie mam już siły na to wszystko. Jestem bezsilna. Ten weekend miał coś poprawić a jeszcze bardziej zniszczył. Spowodował, że czuję pustkę. Czuje, że oddalamy się od siebie. Nie wiem co dalej będzie. Jutro ma przyjechać. Nie wiem czy będę umiała się chociaż do niego uśmiechnąć.

Cały dzień płacze i słucham smutnych piosenek. Jestem bardzo nieszczęśliwa. Niech słoneczko wyjdzie zza chmur chociaż na chwilę.

On dalej sobie nic z tego nie robi. Zachowuje się jak gdyby nigdy nic. No może bardziej mnie olewa i nie dzwoni już.

Nie wiem co powoduje to, że jest mi tak źle, że między nami jest źle. Nie mówię, że to jego wina bo często wina leży po obu stronach. Jak tak myślę o tym wszystkim to wiecie co mnie najbardziej boli? Że jak ktoś się go zapyta o czym marzę to on nie umie odpowiedzieć. Czasami opowiadam mu o kosmetykach czy ciuchach, rzadko kiedy słucha… On często nie mówi mi co u niego się dzieje. Dowiaduje się niektórych rzeczy jak opowiada je innym. Smutno mi wtedy. Przecież podstawą związku jest rozmowa i słuchanie. A dla niego granie na telefonie często jest ważniejsze niż ja…

Często czuje, że on mnie nie potrzebuje. Jak jesteśmy razem to albo są jakieś urodziny w jego rodzinie albo jedziemy do mojej rodziny a jak jesteśmy już sami to co dla niego się liczy? Oglądanie filmów i seriali i spanie. Chciałabym porozmawiać, czasami porobić coś innego ale nie.

Czasami faktycznie jest dzień kiedy nie mam na nic ochoty i chce coś obejrzeć, ja nie mówię, że to jest złe. Ale kilka razy w tygodniu? Nie mam ochoty spędzać tak wolnego czasu. Jestem jeszcze młoda! To już wolę siedzieć z mamą i oglądać serial bo chociaż wtedy rozmawiamy. A jak z D. coś oglądamy to nawet się do siebie nie odzywamy.

Nie wiem co mam zrobić, jak z nim postępować. Co zrobić żeby się otworzył przede mną. Nie wiem, nie wiem, nie wiem…

Mam nadzieję, że chociaż u was wszystko jest dobrze. Trzymajcie się!

8 thoughts on “Szczera rozmowa!?

Skomentuj

