Rodzieństwo

Cześć!

Dzisiaj wpis dotyczący moich relacji z rodzeństwem. Mam 5 lat starszego brata P. i o 5 lat młodszą siostrę K. Jak w każdych relacjach raz jest lepiej raz gorzej.

A więc zaczynajmy!

Zacznijmy od mojego brata bo tu sprawa jest o wiele prostsza 😀 P. był zawsze dla mnie kimś więcej niż bratem, był tatą. W latach mojej podstawówki, gimnazjum i liceum to on pomagał mi w lekcjach, to jemu opowiadałam co działo się w szkole. Mój ojciec w tym czasie wolał siedzieć w barze niż zainteresować się nami.

Teraz gdy jestem na studiach i przyjeżdżam do domu raz na dwa tygodnie też pierwsze co robię (gdy mamy nie ma w domu :D) to idę do niego i opowiadam mu co się działo przez ten czas. Zawsze był i jest moim wzorem do naśladowania. To jak dużo się zawsze uczył, jak dobrze radził sobie na studiach i teraz jak świetną ma pracę, to wszystko sprawia, że chciałabym być taka jak on. Chciałabym tak dobrze radzić sobie w życiu bez niczyjej pomocy.

Nie mam z nim jakiegoś bardzo dobrego kontaktu bo nie umiem z nim rozmawiać na niektóre tematy ale wydaje mi się, że jest to spowodowane tym, że oboje jesteśmy trochę skryci w sobie.

Nie mam z nim takiego dobrego kontaktu jaki on ma z naszą młodszą siostrą. Oni mają swój własny język, którego czasami nie rozumiem ale miło na nich patrzeć jak się razem wygłupiają i śmieją.

Nie pamiętam żebyśmy się kiedykolwiek o coś pokłócili. Często zastanawiam się jak będą wyglądać nasze relacje jeśli ja się wyprowadzę tak na stałe z domu i on także. Jest w planach, że będziemy mieszkali w tym samym mieście no ale czy to spowoduje, że będziemy się jakoś systematycznie do siebie odzywać? Oby tak.

Teraz czas na siostrę. Z nią sprawa jest dość trudna bo w przeciągu jednego dnia możemy się kłócić, kochać, nienawidzić i być najlepszymi przyjaciółkami.

Moja siostra przechodzi teraz okres buntu. Ma bardzo zmienne nastroje, czasami nie odzywa się do nikogo przez cały dzień. Czasami jest zła na cały świat i nie można się do niej odezwać ale są też dni kiedy zachowuje się „normalnie”, żartuje, rozmawia i śmieje się razem z nami.

Nie jest łatwo z kimś dzielić pokój, nawet z siostrą. Pewnie dlatego często mamy siebie dość gdy jestem w domu na dłużej. Ona nauczyła mnie wielu rzeczy, szczególnie z dziedziny kosmetyków i makijażów. To ona zawsze podpowie mi jak mam się ubrać i co do czego będzie mi pasować. Ja pomagam jej w lekcjach jak tylko mnie o to poprosi.

Często ludzie żałują, że mają rodzeństwo. Kiedyś sama mówiłam sobie, że życie było by prostsze gdybym nie miała siostry. Od dawna już tak nie uważam. Faktycznie czasami jestem zła o to, że ona jest rozpieszczona przez mamę i ma wszystko co tylko chce. Ja tak nie miałam, wiem jak ciężko mama pracuje i nigdy nie chciałam niczego co nie było by mi akurat potrzebne.

Zapamiętajcie jedno: Rodzeństwo jest super! 🙂

Miłego wieczoru!

4 thoughts on “Rodzieństwo

Skomentuj

